رصدو بگووووو :)))

امروز سیمولیشن ارائه کارآفرینی رو رفتم برا بچه‌های تیم و TA و خب خیلی راضی بودیم همگی :) یه سری نکته‌های کلیدی و جذاب هم برای بهتر شدن هرچه بیشتر گفتن همگی که خب همونجا ست کردم با مغزم و بهشون تحویل دادم :)

نکته جذاب و متفاوت ماجرا تو ارائه‌مون اینه که دونفری ارائه می‌دیم. یعنی من اول میرم و راجع به ایده اول صحبت می‌کنم و حسین، دقیقا اون لحظه‌ای که هیش کی انتظارش رو نداره، ارائه ایده دوم رو میره :))

خیلی ذوق دارم براش کلا :دی

فردا کلاس فلسفه زیست‌شناسی دارم صبح و از هفته پیش قراره وویس جلسه پیش رو برا یکی از بچه‌ها بفرستم. البته این که خیلی متوقع و پررو اومد و درخواست فایل کرد هم دلیل این تاخیر یه هفته‌ای هست، ولی بیشتر قضیه اینه که، یه تیکه‌ش که استاد break داد من رفتم باهاش حرف زدم و حواسم نبود وویس رو قطع کنم :/ الانم حال ندارم کراپ کنمش :|

سه‌شنبه‌ها البته کفه معارف و اطلاعات دینی هم که به مغزم وارد میشه خیلی سنگینه! ۴ واحد معارف با یه استاد! ولی حقیقتا جزو لذت‌بخش‌ترین قسمتای این ترمه نشستن پای حرفاش مخصوصا که خیلیم با سواده و البته، این که تاریخ میگه و من عااااشق تاریخم هیچ بی‌تاثیر نیست :))

اخرین چیزیم که می‌خواستم بگم اینه که، بعلههه، فردا ۱۲ شب ددلاین ریاضی‌فیزیکه و هنوز یه دونه‌شم ننوشتم :| درسای فیزیک گم شده بین واحدای اقتصاد و فلسه و معارف دانشگام :)) ولی ولی ولی، هفته دیگه که چنتا کوییز دادم و درحال اماده شدن برا میدترم این عزیزان هستم، قشششنننگ و با کیفیت پیدا میشن :))) و هییچ نمیخواد دلتون بسوزه برا واحدای فیزیکیم :))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کوله به دوشی‌ها..