بدون هرجا دلت خوش بود، همون‌جا خونه‌مون میشه :)

نوشتنی بسیار و وقت بسیار کمتر است!

ولی تیتروار هم که شده می‌نویسم تا ثبت شه. ثبت شه این روزای خوشکل بارونی با بوی خاک نمدار و پر از اتفاقای ریز ریزِ حال خوب کن. از دیروزِ پرکارِ مختوم به دیدن یهویی الی و ابوالفضل تو مغازه‌ی آقای قاسمی و چونه زدنام با آقای قاسمی و تلاشم برای رفع ناراحتیش از بی‌معرفتیم (که البته قسم می‌خورم که مشغله بود و بی‌معرفتی نبود)، تا امروزِ بارونی و پیدا کردن مکان مورد علاقه‌م تو دانشگاه، یعنی جای مطالعه‌ای که تو ارتفاع باشه و کنارش پنجره داشته باشه و بزرگ باشه :)

همه اینا در کنارِ منِ سرشلوغ یعنی بهترین معجون دنیا. یعنی روزای قشنگ. یعنی منِ واقعی. و خب این روزا عمیقااااا حالم خوبه :) عمیقا...

یه موزیکم بذاریم عشق کنیم و رسالت خوب بودن این روزا رو تموم کنیم والا :))

پالت 
برگ خزان

آقاگل ‌‌
۲۲ مهر ۱۳:۵۶
این آهنگ پالت رو که می‌شنوم اعصابم خراب میشه که خب چرا؟ مگر اونی که مرضیه خونده یا حتی اونی که بسطامی عزیز خونده بد بوده که این نابخردان هم دست به استودیو شدن و آهنگ رو خوندن؟ چرا آخه؟ 
.
خوشگلی این روزا پایدار باشه :)

fatemeh ^__^ :

عه خوندن اینا؟
اعتراف کنم برا متنش صداشو تحمل می‌کردم؟ :|
خدا خیرت بده بابا جوون
آقاگل ‌‌
۲۲ مهر ۱۹:۲۱
اصلاً اصلش رو مرضیه خونده. :)
من عاشق خوندن مرضیه هستم. ولی اونی که بسطامی خونده رو خیلی بیشتر باهاش خاطره دارم. کلاً صدای بسطامی خیلی خاصه.
تازه به جز اینا چند نفر دیگه هم خوندن فکر کنم.

fatemeh ^__^ :

بابا دمت گرم 
از گمراهی نجاتم دادی :))
جفتشونو گوش کردم و باس بگم که تو عجب جهلی بودم قبل صدای مرضیه :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کوله به دوشی‌ها..