تو بیا ولی..

وقتی می‌رسم خونه، دیگه دلم به کار نمی‌ره که نمی‌ره. دلم می‌خواد تو خونه فقط لش باشم ولی نمیشه! ۲۲ واحد! شوخی نیست واقعا! 

دارم زیر فشار تمرینا و کوییزا له میشم و هفته دیگه میدترم دارم و هفته بعدش هم! ارائه‌ها و پاورپوینتا هم به کنار.. و به این فکر می‌کنم با اضافه شدن جامعه‌شناسی، این ترمی ۲۲ واحد تبدیل میشه به ترمی ۲۷ واحد و باید عادت کنم به این نوع زندگی. به این له شدنه. به این تو خونه لش نکردنه. 

امروز پاور CCD رو آماده کردم و این یعنی غیبت سر ۳تا از کلاسای مهمم. وقتی رسیدم دانشگاه یه راست رفتم پیش باغرام، سر صحبت باز شد و نزدیک ۴۰مین باهم حرف زدیم و بعدش رفتیم سر کلاس. بهم گفت ارائه‌م رو بذارم بعد از این که این جلسه قدر رو گفت و این یعنی باید برای نیم‌ساعت اخر آماده می‌شدم. دست آخر، ارائه رو دادم و خب واقعا قوی بود. انقدی که استاد گفت جلسه بعد دوباره بیار اسلایداتو و هر اسلاید رو بیشتر روش وقت بذاریم چون چیزایی که داری میگی خیلی مهمن. همین کافی بود تا خستگیم در بره و همین خوبه. خیلی خوبه. بعد کلاس باغرام گفت بیا تا بیشتر باهم حرف بزنیم و این بیشتر از همه خوشحالم می‌کنه. احساس می‌کنم واقعا نیاز داشتم و دارم که یه ارتباط خوبی با یکی از اساتید دانشگاه داشته باشم. 

خوبه زندگی. داره بهتر میشه هی..

دلم تنگه ولی. برای اونی که نمی‌دونم کیه، کجاست و داره چی کار می‌کنه الان...

ریحانه سادات
۱۶ مهر ۲۲:۱۳
سلام 
چ دانشجوی موفقی 
جامعه شناسی که خوبه قشنگه
اگه رشتتونو دوست دارید رو خوبیاش تمرکز کنید . ب هر حال ی روزی این مسایل هم تموم میشه و میگذره پس چ بهتر که خوب بگذره . موفق باشی بیش از پیش 

fatemeh ^__^ :

سلام :)
رشته‌م که سراسر خوبیه و عاشقشم :)) 
جامعه‌شناسی هم بیشتر.
و در واقع اگاهانه خودم این همه کار ریختم سرم و اینا غرای ناراحت بودنی نیست :)
مرسی کلیی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کوله به دوشی‌ها..